Adaugă adresa ta
Coș
Coș

De ce trebuie să introduc adresa de livrare de la început?

Partenerii noștri diferă de la un oraș la altul și fiecare partener din platformă are o anumită arie de livrare. Ca să îți putem arăta doar partenerii relevanți pentru tine (care livrează în zona ta), avem nevoie să știm de la început care este adresa la care vrei să-ți aducem comanda.

Cum plasez o comandă?

Doar utilizatorii autentificați pot plasa o comandă pe Tazz by eMAG, astfel:
1 Te autentifici sau te înregistrezi
2 Te asiguri că adresa de livrare este corectă
3 Cauți parteneri care livrează în zona ta
4 Alegi produsele și le adaugi în coș
5 Selectezi metodă de plată Cash sau Card
6 Plasezi comanda și produsele ajung la ține printr-un curier Tazz by eMAG în cel mai scurt timp posibil.

Ce pot să comand?

În funcție de orașul din care comanzi, lista de produse disponibile poate conține mai multe sau mai puține categorii dintre cele de mai jos:
1 Mâncarea preferată de la restaurantele din orașul tău
2 Produse eMAG livrate în 60 de minute (valabil doar în orașele în care eMAG are depozit)
3 Produse din supermarket
4 Produse cosmetice
5 Produse și jucării pentru animalul tău de companie
6 Produse farmaceutice
7 Articole sportive
8 Cărți
9 Produse de îngrijire personală

Între ce intervale orare pot să folosesc Tazz?

Poți comanda de pe Tazz by eMAG la orice oră 24/7. Partenerii noștrii au deschis în general între orele 09:00-22:00, dar după ora 22:00 poți programa o comandă care să ajungă ziua urmăroare, la ora dorită de tine.

Care sunt metodele de plată acceptate?

Platforma noastră suportă plata numerar și plata cu card-ul. Recomandăm livrarea non-contact și plata cu cardul pentru mai multă siguranță.

Cum schimb metoda de plată?

Poți schimba metodă de plata din următoarele zone.
1 Contul tău > Adaugă un card nou
2 Checkout în secțiunea Metode de plată

De ce este nevoie de nr. meu de telefon?

Avem nevoie de numărul tău de telefon pentru a te contacta în momentul în care ajunge curierul și nu găsește adresa exactă sau pentru alte comunicări legate de comandă.

Cum găsesc ce vreau să caut?

1 În partea de sus a paginii “Acasă” găsești un câmp de căutare unde poți căuta orice dorești
2 Navighezi prin parteneri
3 Fiecare partener are în partea de sus a paginii un câmp de căutare pentru produsele sale

Cum îmi schimb adresa?

1 Din header > Zona de adresă > Adaugă adresă nouă
2 Din contul tău > Secțiunea > Adresele mele

Cum îmi schimb adresa de e-mail?

Îți poți schimba adresa de e-mail accesând contul tău >> Secțiunea > Datele contului > Adresa de email > Edit

Cum îmi schimb nr. de telefon?

Îți poți schimba numărul de telefon accesând contul tău >> Secțiunea > Datele contului > Număr de telefon > Edit

Cum pot cere factură fiscală?

1 În momentul în care plasezi comanda: Completezi date firmei și plasezi comanda cu opțiunea de Factură fiscală bifată.
2 Completezi datele de facturare din Contul tău > Date de facturare. În acest mod datele dale sunt salvate pentru următoarea comandă.

Unde adaug codul de voucher?

Dacă ai un voucher cadou, poți adăuga codul în momentul plasării comenzii, în câmpul dedicat >> Secțiunea "Voucher".

Cum pot contacta departamenul de suport Tazz by eMAG?

Pentru suport ne poți apela telefonic la 0372061485 sau pe emai la support@tazz.ro